Skip to main content

Κέντρο Τύπου

Contact Center Anytime για την INTERAMERICAN, από τη Uni Systems

 Πρωτοποριακής τεχνολογίας Contact Centerεγκατέστησε η Uni Systems, για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της υπηρεσίας Anytime της INTERAMERICAN. Η υλοποίηση του έργου αναβαθμίζει συνολικά τη λειτουργία της υπηρεσίας, δεδομένου ότι τα προϊόντα της 1ης direct ασφάλισης επιλέγονται τηλεφωνικά ή μέσω internet.

 Το νέο Contact Center είναι βασισμένο αμιγώς σε τεχνολογία SIP, χωρίς τηλεφωνικό κέντρο. Η εγκατάσταση του συστήματος περιλαμβάνει πλατφόρμα διαχείρισης κλήσεων της Genesys, η οποία παρέχει καταγραφή (recording) και διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων, ενώ παράλληλα εγκαταστάθηκε σύστημα καταγραφής φωνής μέσω IP. Επιπλέον, οι εκπρόσωποι του κέντρου χρησιμοποιούν softphones με headsets, αντί των παραδοσιακών τηλεφώνων.

 Βασικό κριτήριο για την επιλογή της συγκεκριμένης λύσης ήταν ο συνδυασμός τεχνολογικής υπεροχής και χαμηλού κόστους κτήσης και συντήρησης.

 Ο κ. Τάσος Ηλιακόπουλος, Direct Business Manager της INTERAMERICAN, δήλωσε για το έργο: «Η γρήγορη και επιτυχής εγκατάσταση του νέου συστήματος, μας εξασφάλισε μια αξιόπιστη λύση, η οποία υποστηρίζει αποτελεσματικά τις απαιτήσεις της Anytimeκαι ανταποκρίνεται τόσο στις σημερινές, όσο και στις μελλοντικές μας ανάγκες».

 Για τη Uni Systems, η βασική πρόκληση του έργου, η υλοποίηση του οποίου άρχισε τον περασμένο Δεκέμβριο και ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο, ήταν η ομαλή και απρόσκοπτη μετάβαση από το προηγούμενο liveτηλεφωνικό κέντρο στο νέο, χωρίς να σταματήσει η λειτουργία της υπηρεσίας. Η εν λόγω παράμετρος είχε προβλεφθεί κατά το σχεδιασμό και το νέο Contact Center τέθηκε σε λειτουργία επιτυχώς και χωρίς “downtime”.

 Αξίζει να σημειωθεί, ότι η επιτυχής υλοποίηση αποκτά ιδιαίτερη σημασία, καθώς πρόκειται για την πρώτη επίσημη εγκατάσταση της συγκεκριμένης λύσης παγκοσμίως.

ΑΡΧΕΙΟ ΝΕΩΝ