Η Διαδικασία διαχείρισης καταγγελιών/περιστατικών μη συμμόρφωσης παρέχει τους κανόνες και τις βασικές κατευθυντήριες αρχές για τη διαχείριση καταγγελιών που υποβάλλονται αναφορικά με περιστατικά παραβίασης των εταιρικών Πολιτικών, των Κανονισμών ή της ισχύουσας νομοθεσίας.
Αποτελεί ατομική και συλλογική μας ευθύνη να διασφαλίζουμε ότι καθένας από εμάς τηρεί τον Κώδικα Δεοντολογίας και Ηθικής Συμπεριφοράς του Ομίλου.
Αν και πρωτίστως είναι ευθύνη κάθε εργαζομένου του Ομίλου Quest, η διατύπωση προβληματισμού ή η αναφορά ενός ενδεχόμενου περιστατικού, μπορεί να γίνει και από ενδιαφερόμενα μέρη εκτός εταιρείας (π.χ. συνεργάτες).
Οι αναφορές μπορεί να υποβάλλονται επώνυμα ή ανώνυμα. Ωστόσο, ενθαρρύνεται η υποβολή επώνυμων καταγγελιών καθώς διευκολύνουν τη διεξαγωγή της απαραίτητης έρευνας και την λήψη των απαιτούμενων μέτρων.
Όλες οι αναφορές αντιμετωπίζονται εμπιστευτικά και οι εργαζόμενοι ενθαρρύνονται να προβαίνουν στις ως άνω αναφορές/καταγγελίες με καλή πρόθεση και αποσκοπώντας στην προστασία της Quest Συμμετοχών και των εταιρειών του ομίλου και δεν θα υπόκειται σε οιαδήποτε πειθαρχικά μέτρα ή άλλη δυσμενή μεταχείριση.
Οι τρόποι αναφοράς είναι οι ακόλουθοι:
Μέσω Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην αντίστοιχη διεύθυνση για κάθε εταιρεία του Ομίλου
Info Quest Technologies
Uni Systems
iSquare
Quest Energy
Ταχυδρομικά στη διεύθυνση της αντίστοιχης εταιρείας του Ομίλου που αφορά η καταγγελία/περιστατικό, υπόψη Υπεύθυνου Κανονιστικής Συμμόρφωσης
Quest Holdings
Αργυρουπόλεως 2Α ΤΚ 17676
Καλλιθέα, Αθήνα
Info Quest Technologies
Αργυρουπόλεως 2Α ΤΚ 17676
Καλλιθέα, Αθήνα
Uni Systems
Αλ. Πάντου 19-23 ΤΚ 17671
Καλλιθέα, Αθήνα
ACS Courier
Πέτρου Ράλλη 38 ΤΚ 12241
Αιγάλεω Αττικης
iSquare
Αλ. Πάντου 27 ΤΚ 17671
Καλλιθέα, Αθήνα
Quest Energy
Αργυρουπόλεως 2Α ΤΚ 17676
Καλλιθέα, Αθήνα
Οι παραπάνω τρόποι και κανάλια αναφοράς ισχύουν και για τις άμεσες ή έμμεσες θυγατρικές εταιρείες των ανωτέρω εταιρειών.